Taze_gebe MirasogluMerve evet ⅖ kg yazıyo benim yavrum daha 4ü bulmamıştır biraz kilo kaybı olmuştu da bakalım şimdilik hiç sızma vs olmadı
hazal1991 MirasogluMerve biz 3 numaraya geçtik 4 aylık sayılırız hiçbir sorun olmadı ne sızdırma ne de pişik başta bi cırtlarını beğenmemiştim ama o da büyüktü bez diye öyle geldi bana sanırım şimdi o da sorun değil kokusu vs güzel
arisin_annesiii Suleasyaa hayir canim sleepy buyuk prima cok küçük. 4 aylik bebegim var 5 prima kullaniyorum 3 numara sleepy kullaniyorum.