Gokyuzum1 Kızlar selam, size bişey sormak istiyorum doktoruma sormayı unuttum hamilelikte bebeğimiz bizim yediklerimizden kaçıncı haftadadan sonra etkileniyor yani besleniyor büyüyor bazen yemek yiyemiyorum üzülüyorum şuan 8 haftalık hamileyim.
Esqado Trimesterden sonra. İlk 12 hafta yemesende senin depoları kullanır. Sadece folik asiti aksatma derim
Gokyuzum1 Esqado teşekkür ederim, ilaçlarımı düzenli kullanıyorum zaten inşallah toparlanır biran önce 💕