Esqado Evet anneler..Yeni konu açıyorum. Şimdi dogumdan sonra muhtemelen biz ne kadar istesek veya istemesekte misafirimiz olucak ..! Bazıları önemli bazıları önemsiz ama olucak mı olucak!!! O yüzden pratık hemen yapabilecegimiz yemek için veya ikramlık o an yapabileceğimiz şeyler neler.. Buzluga derin donduruya neler koydunuz.. Ya da koymayı düşünüyor musunuz? Bunları paylasalım.. Önemli bi konudur… Neler yapabiliriz!!!!!! Hadi bakalım…
Nurtrky Esqado mutlaka gelirler ama bence bi kahveyle geçiştirmek yeter ya hazırlık yapmak hiç doğru değil😂
gamzosgamzos Esqado illa olacak diye bir şey yok siz kabul etmezseniz kimse gelemez mesela virüs başladığında kızım 3 aylıkti o gün bugündür anane babane dedeler hariç kimseyi eve kabul etmedim gelmek isteyenlere doktorumuzun bebekler için bu hastalığın çok tehlikeli olduğunu misafir kabul etmememiz gerektiğini söyledim bazıları dedikodu yaptılar bazıları anlayışlı karşıladılar inan o dedikodu yapanlar hiç umrumda bile olmadı çünkü kızımdan kimse önemli olamaz ☺️ hatta aile büyükleri bile kalabalık ortama girdilermi 10 gün gelmediler bu yaz bir kaç arkadaşımla açık alanda görüştük daha kızım parkın ne olduğunu bilmiyor yani kısaca misafir kabul edip etmemek sizin elinizde ☺️ ama illa kabul edilen derseniz buzluğa sarma börek veya poğaça koyabilirsiniz bimde falan tatlı tuzlu kuru pastalar var onlardan bulundurabilirsiniz
birtriptanesi Esqado Ben reyhan şerbeti yapmayı düşünüyorum lohusa şerbeti niyetine. Bizim akrabalar çok seviyor onu hep yapardım ben köyde bayram seyranda toplanınca falan. Bir büyük bidona yapıp buzdolabına koyarım soğuk soğuk gelenlere ikram edilir. Şerbet bardağım da var kristal uzun şık bi şey. Yanına da ikramlık olarak bebeğimin isminin baskılı olduğu çikolata yaptıracak görümcem. Evde de anneme tuzlu kandil simidi gibi kurabiye yaptırırım diye düşündüm. Hediyelik de yaptırdım epoksi magnet yaptırdım Ayetel Kürsi ve isim yazıyor ☺️
Gull_94 Esqado ben hıc bı hazırlık yapmadım aslında ıkısınde de ha gelen oldu ılk cocugumda sımdıkı aklım olsa bı cay kahve bu kadar yapardım benım ıcın onemlı bı konu degıl artık bu cevre ıcın onemlı (neden onemlı hala cozemıyorum😂)sız yenı dogum yapmıs bırı olarak kımseyı agırlama zorunlulugunuz yok o yzuden bı kahve yanında atıstrmalık hazır seyler hepsı bu olmalı bence en fazla sonradan ınsan ay ne gerek varmısta kendımı yıpratmısım dıyo
Oykumunannesi Hemen hazir kurabiyelerden alıp dolapta bulundurun gelenin önüne çayla veya kahveyle birlikte tatlı tuzlu kurabiyelerden ikram edin bide lokum aldınız mı yeterli. Cok uğraşmayın. Sizi ve bebeğinizi görmeye geliyorlar oturmaya 5 çayına gelmiyorlar kendinizi boşuna bu düşüncelere sokmayın da yormayın da. Ben ilk doğumum da oyle yaptım gelenler de memnun kalktilar en azından bos göndermedik dedik içimizde rahat etti 😊
Nlfrylmz Esqado hiç bir hazırlık yapmadım. Doğuran ben olucam onlar bana getirsin 🤣 ki şu virüs ortamında kendi kardeşlerimi bile kabul etmeyi düşünmüyorum .
Esmakorkmaz Esqado ben kabul etmeyeceğim gelene de dışarıdan bir şeyler alır veririm hiç uğraşamam yeni doğum yapmış birinin evine gidilmez düşüncesizliktir bence. Geleceğim diyen olursa da korona var zaten yani onu söyler geri çeviririm. Zaten yakınlarım gelirse de kendileri hazırlar bana da yedirir yeni doğurmuşum yemek mi yapcam yazık günah🤷🏻♀️
birsaglikci Misafir evin bereketidir. Ben iyiysem elim ayağım tutuyorsa misafir kabul ederim. buzluğa da sarma, börek, kurabiye, poğaça yapıp koyacağım inşallah. herkese sağlıklı doğumlar diliyorum 😍