Figen03 depsizoo bende tam 38.0 dayım yarın sezeryan var korkuyorum 3. Olduğu halde ama diğer ikisinde ben çocuktum daha anlamamıştım 11 yaşında küçük oğlum 🥺
Pembepanterr Deletedmom9823 Hahaha olur öyle boşver kilo veriliyor önemli olan onların sağlıklı olması 😀❤️
Didem_678 Deletedmom9823 Hangisi sana iyi hissettırıyorsa o 😂😂Tartıya çıktığımda morelim bozuluyor ,Eşim koşuyor bakayım diye Ay çok dalga geçiyor o yüzden hemen iniyorum,kaldırın bunu burdan dıyorum 😂
Beyzanuraslan Deletedmom9823 ben akşam ki tartılmayı doğru saymıyorum çünkü moral bozuyor 😂 sonuçta yediğin herşey içinde oluyor wc ihtiyacın olabiliyor bazen yani hangisi moral verecekse onu kabul ediyorum ben 😂😂