sinemyilmaz meraba arkadaşlar bugün doktor kontrolüm vardı 37+4 haftalık hamileyim son zamanlarda kasılmalarım oldukça arttı sancılarım da öyle nstye girdim ve doktorum alttan muayene istedi 1.5 cm açılmam varmış ama sancım olmadığı için eve gönderdi sancın veya suyun gelince gel dedi sizce ne kadar sürer sancımın gelmesi böyle 1.5 cm açılması olan var mı kaç günde doğum yaptınız paylaşırsanız sevinirim
DenizUsta Öncelikle rabbim sağ Salim kucağınıza almayı nasıp etsin insallah ve tabi cümlemizin.. Ben 2 ci hamılelgımde 39 haftalıkken 1,5 cm açıklıkla 1 hafta dolaştım 40+0 da nişanım geldi hemen doktora gittim suyumun gayet iyi olduğunu sancım geldiğinde hastaneye gitmem gerektiğini söledi öğlen 3 gibi sancılarım başladı aksam 9 a kadar bekledim daha sonra hastaneye gittiğimde 2,5 cm olduğunu söylediler 1 saat yürüyüş yapmamı eğer açılma dewam ederse Doğuma alacaklarını sölemıslerdi bende öle yaptım 1 saat sonrası açılmam 3 cm olmustu ve Doğum başlamıstı yani kişiden kişiye degısıorr bu gün içindende cogalabılır haftada sürebilir