Kızlar 38 haftadayım muayene şart diye gittim acilden giriş yaptım polikliniğe gönderdiler oradan sıra vermediler ama neymiş bir kere de olsa muayeneye gelmiş olmam gerekiyormuş Ben de sıra vermeyince nasıl bir kere gelmiş olacağız dedim Orada bir duraksadı artık doğuma muayenesiz alıyoruz dedi O önceden şartmış Ben de dedim işinizi biliyorsunuz ya dedim doğumda geldiğimde bir sorun olursa seni kafama çizdim dedim çıktım ama hastane çok güzel ve çok temiz özellikle kantini tuvaleti önem verdiğim yerlerden bir tanesidir mis gibiydi odalarını düşünemiyorum güvenlik arama derdi yok Her yer Güvenlik aradığınız kliniği kolay bulabilirsiniz çok net bir şekilde gösteriyor Hastane değil AVM sanki çok beğendim yeni gebelere Kesinlikle tavsiye ederim muayenesini çok merak ediyordum ama kısmet olmadı hayırlısı olsun inşallah