Bebeanne eskiler şöyle yaparmış, yere uzan nefesini tut ve baş parmaklarında sağ ve sol kasığına bastırınca balık gibi oynadığını hissedermişsin, benim kayınvalidem 2 çocugunda da yapmış hemde 10-11.haftasındayken kaydığını hissederim diyordu, dilersen bi yap☘️