Sağlık ocağına tetanoz aşısı için gittiğimde hemşire konferans şeklinde konuşma yapmıştı takip ettiği gebelere ve şunu demişti ne olursa olsun ilk 3 ay dışında agrı kolay kolay görülmez ağrınız sancınız olursa direk en yakın hastaneye gidiyorsunuz ağrının illaki bir sebebi vardır diye hamilelikte normal olan agrı yerleşme ağrısıdır oda ilk trimester yani ilk 3 ayı kapsar onun dışındaki agrıların enfeksiyon belirtisi rahim kısalığı belirtisi vs gibi bir çok sebebi olabilir bunu hastanede öğrenebilirsiniz tedbirli olmakta fayda var demişti