Minik1bey Aminee32 biberon aldım memnunum emzik aldım ondanda memnundum ama değiştirmek zorunda kaldık damaklı diye. Geceleri falan bazen emziği ters tutuyordu damakları zarar görür dedikleri için normal emzik aldık bizde
miniksevdamm Aminee32 ben biberon aldım 20 TL miydi acaba neydi bir büyük bir küçük daha kullanmadık ama eczaneye gittim aynı ürün sadece küçüğü bile ikisinden pahalıydı
birtriptanesi Cam biberon kullanan var mı bu markanın değil illa yani cam olması bebeğin yere atıp kırması falan tehlikeli olabilir diye düşünüyorum da kullanan var mı hiç?
Nelmali Aminee32 zibinlar cok güzel yıkayıp ütüleyip kaldırdım wee biberon almıştım daha onceki gelisinde henüz kullanmadım ama yıllardır bilinen bir marka bu sefer de nevresim ve küvet için gideceğim muslinler konusunda kararsızım biraz
mcansu Aminee32 Bim e gelen bebek ürünlerinin güzel ve kaliteli olduğunu söyleyen arkadaşlarım var. Ben hiç almadım ama o öyle deyince yarın bende bir bakmayı düşünüyorum.
balbocegim27 mcansu canım ben zibinlarini aldım dokusu falan çok güzel zaten aynı zihinleri e bebek te satıyor