Ece003 benm kanama başlangıcım 3. Ğünden itibarendi şuan 9. Günüm hala devam ediyor gebelik testii yaptım çıkmadı hala ağrım var ne doktorum ne hemşireler adem akıllı bşy demedi bana kanamadan sonra doktorum çağırmadı bile bende bir kaç gün önce ilaçlarımı bıraktım zaten o fitili falan mümkün değil koyamıyordum kanamadan ötürü 😓😓😓😪