Merhaba hanımlar şimdi hastahaneden geliyorum bebeğin herşeyi çok iyi 30.haftadan gidiyoruz 1510 gr ilkten pozisyondan dolayı doktor diyaframıyla midesi yakın demişti sonra başka bir doktor geldi ve pozisyonundan ve hareketli bir bebek olduğundan kaynaklandığı söylendi sonra baya detaylı baktılar ve bir sıkıntı olmadığını yinede istersen perinatolojiye git dedi..Böyle birşey yaşayan varmı acaba..Bir sıkıntı yok çok şükür ama korkmadım değil