butterfly_ Kızlar 4 aylık doğum rapor parası SGK mi yatırıyor ? Toplu mu yoksa ay ay mı yatırıyor bilgisi olan var mı ?
Rabia52 butterfly_ İster ay ay yatıyor doğumdan sonra istersen toplu bir şekilde rapor günün bittikten sonrada yatıyor nasıl istediğine bağlı muhasebe sana soruyor
Milenka butterfly_ bu sizin iş yerinizin raporunuzu bildirmesine gore degisiyor. Ay ayda alabilirsiniz.topluda alabilirsiniz
Elisammmbade butterfly_ evet çocuk dünyaya gelmeden hiç bir şekilde parayı yatirmiyorlar doğduktan 55 gün içinde. Bende çıktım izine şuan doğum sonrasını bekliyorum
Elisammmbade butterfly_ Hatta 170 i arayin isterseniz dediklerimin aynısını soylecektir orası da ben çok araştırmasini yaptım iş yerimle çok iletişime geçtim bu konu hakkında