melekzararsizz Ben de aynı durumdayım hem de 37+0da 3750gr doğdu ama solunum sıkıntısı yaşadı. 3 gündür küvezde neyse ki düzeldi ama sütüm 1 kere geldi o ilk ağız sütünü verebildim şimdi ise damla damla geliyor. Yarın taburcu olacak emzirdikçe inşallah gelir. Siz de üzülmeyin bol bol dut suyu, tahin yiyin. Su için. Uyumak da lazım süt için. Emdikçe gelir yeter ki sağlıkla çıksınlar 🙏