Buseninannesi_21 bana da 33 de yaşlnma var dedi. 36+2 deyim. Erken gelir dedi ama 40 haftayı görmez olarak dedi. 37. Haftamda gün almaya gidicem. Doktora göre 38+5 yada 39 gibi alırız dedi. İsteğe bağlı sezaryen olcam. Son haftalarda ciddi bi problem değil dedi. Erken haftalarda olursa riskliymiş,