_biranneadayi öyle değil aslında benim doktorum bana sezeryan yapalım demedi sadece durumumu söyledi ve bekleyebiliriz dedi ama ben riske girmek istemedim plesanta yaşlanması vardı birşey olur diye korktum
Ama sezeryan istemelerinin nedeninide anlayabiliyorum zamanı belli daha risksiz bebek kanala takilcak mi abne itebilecek mi ya kanalda gerekenden uzun kalırsa anne bayılır yada başka birşey olursa acilen sezeryana alınana kadar bebege birşey olursa birçok ihtimal var normal doğumda