aselnannesi Kızlar 31+2. Haftamdayim bas ağrısı , kalp çarpıntısı bacak ve ayaklarda agrim var bide sanki kalbim yerinden cikick gibi bu durumu yasayan var mı varsa lütfen yazablr misiniz
Yaya aselnannesi bende oyle oluyorum ara ara.1 2 yaprak nane 1 dilim limon sicak suda demle yudum yudum ic.ben oyle yapinca rahatliyorum
NurCeren00 aselnannesi Saat 8buçuktan beri bende aynı durumdayım. İş yerinde uzandım yattığım yerde nabzım 140lara çıkıyor :/ midemi bulandırıyor. sıcaktan mı oldu anlamıyorum. Siz toparlayabildiniz mi ?
anne06__ aselnannesi benim nabzım yüksek çıkıyordu kardiyolojiye gittim bir şey çıkmadı arada evde tansiyonumu takip ediyorum yorulup yürüdüğümde nabız artıyor dinlenince bir şeyim kalmıyor
aselnannesi Sare3737 maalesef bir duş aldim uzanıyorum ama hala geçmedi kalbim kulaklarimda atiyor :(
aselnannesi NurCeren00 maalesef canim bas ağrısı ve migde bulantisi hala devam kalp çarpıntısıni söylemiyorum bile ılık bir sut içtim yatiyotum bide kendi bulunduğum şehirde dglm sansa :((
NurCeren00 aselnannesi bu sıcaklar nasıl atlatılacak böyle hiç bilmiyorum 🤦🏼♀️ Bol sıvı tüketmeye çalış canım gün içerisinde toparlarız inşallah.