EczSinemltnlk ben zaten folat değerine bakılmalı diye yazdım, o konuda zaten hemfikiriz ancak çoğunlukla ihtiyaç oluyor, çünkü maalesef beslenme düzenimiz ne kadar iyi de olsa ürünler artık gerekli vitamini barındırmıyor. Ayrıca yazdığınız doğru evet zararlı olduğunu yazan makaleler kadar, fazlasının idrarla atıldığını yazan makaleler de var. Elbette rike atılacak bir konu değil ama doktoru zaten değerlerine bakıp verecektir.