Sympktz Önerilerinizi ben de uygulayacağım ya kesinlikle çok doğru söylüyorsunuz. Bizi hissediyorlar. Bütün güzel enerjimi bebeğime ileteceğim ve bol bol dinlenişe geçeceğim. Çantaydı, çamaşırdı ütüydü çok yordum bu aralar kendimi. Daha yapılacak işlerim vardı ama hepsi hallolur değil mi. Sağlıkla alalım bebişlerimizi kucağımıza inşallah 🙏 Çok sağolun çok… 🌺💓