058elf depsizoo akıntıdan çok farklı ayırt edilebiliyor canım. Koyu kıvamlı sğmüksü bi yapısı oluyo baya koyu sarı diyebilirim benimki bi kaç kez öyle gelmişti son gelen içinde kılcal şeklinde kan görmüştm
depsizoo Mom789 😂 abicim bişi geliyo ama nişanmı geliyo akuntımı iltihapmı sökülüyo anlamadım ki ama iltihap sökülmesi bitmiş olması lazım heç bişi anlamadıım
Mom789 depsizoo bi resim at bakim etiketleyip at Sonra hemen silersin nasil bizey olduğunu görmek lazım
Esraali depsizoo bekle bakalım sancı olacak mı nişan hemen hemen camasır agı dolusu gelir yani bende öle oldu hep
depsizoo Elisammmbade bazılarında parça parça geliyomuş ya ondan 🙈 tams kıvamlı gelse anlaşılır zaten o kadar değilde 😂
Mom789 depsizoo ahahha dogru 😂😂😂😂 eger renksiz sari beyaz pihti gibi akintiysa nisan degil bende 37den sonra doguma kadar olmustu ara ara nisan degil demisti doktor
Mom789 depsizoo he geldiyse geldi Allah Allah bizde doguracak sanıyoruz nisan gelsede o bebe daha 2 hafta gelmez 😂😂😂
depsizoo Mom789 ya niyr uzatıyonuz süreyi bah sinirlendirme beni 😡 siliyom ben uygulamayı hikayeyide nah görürsünüz
Mom789 depsizoo yapamazsın bizsiz 😈 bulurum ki tüm uygulamaları indirip seni gıcık edecek post paylaşırım illa sinir olup cevap verirsin kendini ele verirsin 😂😂 Nihal’i terk edemeyeceğin için beni terk ediyorsun. O ölmesin diye beni öldürüyorsun.niyeeeeğ
Mom789 depsizoo instada happymom takip ediyondur orda ki takipcilerden yürürüm uzun sürer yapacak bisey yok lan amaaaaan ne yoruyon beni simdi otur oturduğun yerde dogursanda buradasın 😂