Songulozkurt Kızlar 2 haftadır çok şişiyor ayaklarım bir haftadır da antibiyotik kullanıyorum kanda ve idrarda enfeksiyon çıktı çok dikkat ediyorum ama geçmiyor böyle bişey yaşayan varmı
nursaritas Songulozkurt benim de idrarım da enfeksiyon çıktı antibiyotik kullanıyorum suyun patlamasına neden olabilir dedi doktor korkuyorum da
Berfin3 Songulozkurt bende de aynı şikayetler var hem enfeksiyon hem şişlik ama antibiyotik kullanmıyorum ben. Magnezyum içiyorum günde 2 tane 2 sade soda. bide üstüne kramplar eklendi doktorum 3e çıkardı magnezyum be kalsiyum da verdi. Yürüyüş yap uzandığın zamanda ayakların yukarda olsun dedi.
birkedilianne Songulozkurt Bana doktorum hamilelerde idrar enfeksiyonunun çok yaygın ve sık rastlanan bir durum olduğunu söyledi. Bende biraz kronik gibi devamlı oluyor. Ayak şişmesine gelince çok uzun süre ayakta kalmayın. Ben tuzsuz yerim çok su içerim ama uzun süre ayakta kalınca ayaklarım balon gibi şişiyor.
Songulozkurt Merveshn ya akşamları yapıyorum onu biraz geçiyor sonra tekrar aynı ne yapacağım bilmiyorum 🙄
Songulozkurt Berfin3 bende magnezyum kullanıyorum canım bi tane ama, tuzu kestim ayaklarımı mutlaka dikiyorum yukarı dikkat ediyorum ama geçmiyor doğuma kadar böyle olacak sanırım anlamadım gitti, sende de kaşıntı oluyo mu
Berfin3 Songulozkurt öyle valla bir çözüm bulamadık artık doğumdan sonra geçer inşallah. Vajina bölgesinde çok kaşıntı oluyor bende fungoid vermişti doktorum oldukça onu sürüyorum hafifliyor.
bahtnurr1 Ayaklarımın altına 5-6 yastık koyup saatlerce öyle yatıyodum yavaş yavaş inmişti ((turşu yemiştim 2 haftadan fazla şiştim anca indi)
Songulozkurt birkedilianne iyi bari çok kalmamış sıkıcaz dişimizi artık sıcaklarda da çok zor oluyor Allah yardımcımız olsun
Songulozkurt greybrde kız benim kadar kimse su içmiyordur dediklerini yapıyorum elbette o yüzden anlamıyorum neden hala aynııı😬😂
Gamzegamze49 Songulozkurt soğuk suyun içine bırak bi 10dajika filan ben öyle yapıyordum bide tuz tüketimini azalt
momsturk Ayaklarınızı yukarı diktiğinizde jel buzlardan da koymanızı tavsiye ederim. Buz hepsinden iyi geliyor
Songulozkurt momsturk ayaklarda üşütürüm diye korkuyorum buzlu suya falan koydum ayaklarımı ama karnım ağırınca bidaha yapmadım jel buzu deneyeyim inşallah işe yarar