momiesbabies Merhabalar, çevremdeki neredeyse tüm hamileleri kordon dolanması oluyor deyip sezeryana alıyorlar, hepsi de normal doğurmak istiyordu apar topar sezeryan oldular. bu furya doğru mu? neden dolanır acaba? bilerek mi yapıyorlar doktorlar 🌚
Elif0712 momiesbabies bunda drluk bisey yok normal dogum daha kolay dr icin maddi kaygi oldgunuda düşünmuyorum cunku bas kasiyacak vakitleri yok sezeryani dr yapiyor normali ebe dogurtuyor dr son anda geliyor bnm kizim iki tur dolandi dr sorun etmedi ama kalp yavaslayinca kanala inmeyince dr ne yapsin ölsünmü cocuk
Tugbamete momiesbabies bilerek yapamazlar benim oğlumun nst de kalbinin durduğunu gözlerimizle gördük 50 lere düştü kalp atışları ebe artık beklemeyiz deyip hemen sezaryene aldılar mosmor doğdu ama Allaha şükür hiç bir solunum sıkıntısı çekmedi küvöze girmedi yavrum zaten 37.hafta nst de de kalp ritmi zayıftı baktılar boynuna kordon dayanmış demişti doktorum 38+4 te suyum geldi bir tur bele 1 tur boynuna dolanmış sadece bele dolanmış olsaydı normal yapardık demişti nasip böyleymiş
ada94 momiesbabies bebek cok hareketliyse dolanabilir ya da ani hareket yaptığımızda da dolanabilir .