Ilaydaa_ Kızlar doğuma yakın karın aşağı düşer diyorlar düşmeyen var mı karnıma bakıyorum düşmemiş daha doğuma var mı yani
Erenecem Ilaydaa_ kanala girince düşmüş gibi görünüyo ama kanala girmeden de başlayabiliyo doğum ilk bebeğim de senin daha 1 hftan var dediler karnım yukarıda diye ertesi gün doğurdum 🥰
Ilaydaa_ Nurtrky benimki değil ya yukarda daha 😂😂 ne yapsam düşmüyor bol egzersiz, yürüyüş, merdiven inip çıkma ama yok düşmüyor
Ilaydaa_ Nurtrky yarın 39 hafta olucaz niye gelmiyorsun oğlummm diyorum. Her akşam belki sancıya uyanırım diye uyuyorum ama yok
Minikturtageliyor Ilaydaa_ ayy aynı ben vallaha ne yapsam düşmüyor aşağıya 😂her yattığımda bu gece doğuracam diyorum ama tık yok 😂