Ayseq 13 haftalıgım herkes göbegime laf söylüyor yok 6 aylıkken çıkar yok kilo hiç almadim 6 aya kadar gerçekten acayip piskolojim bozuldu birde ilk çocugum sevincimi yaşatmıyolar 😭😭😢
gokcekocyigit07 Ayseq Her gebelik, her bebek, her anne aynı değildir, insanları boşa takıp kendini de o miniğini de üzüyorsun, önemli olan senin ve bebeğinin iyi olması, gerisi görme, duyma, bilme 😊👍
nvn-mutlu Ayseq herkesin bir değil ki kiminin erken çıkıyor kiminin ne kadar geç çıkıyor neden moralini bozuyorsun ki kimene yani ister çıkar ister çıkmaz ister kilo alırım ister almam sen sağlıkla hamileliğin tadını çıkar öyle kulak asma önümüzde uzun zaman var yoksa geçmez
momiesbabies Ayseq merak etme bende 5. aya gidiyorum, ayyy bu neeeee hiç karnın yok diyorlar. ilk zamanlar bebek mi gelişmiyor diye çok endişelendim panik oldum . alakası yok tabiki ama insan tribe giriyor. hala halaaa diyorlar karnın yok diye problem arıyor insanlar resmen . boşverin herkesin hikayesi farklı ha az şişmiş ha çok şişmiş bebek iyiyse gerisi hallolur 😍
Hafizeplt Ayseq Benimde erken çıksaydı keşke ben çok seviyorum hamile göbeğini banada göbeğim çıkmadı diye laf söylüyolardı boş ver canım millet konuşur sen sev bebiş o göbek değil bebek 🥰
Uyumsuzzz Her gebelik kendine özeldir hiçbiri birbirine uymak zorunda değil. Kendinizi kimseyle kıyaslamayın. Ben 29 haftalık hamileyim göbeğimin çok belirgin olmadığını söylüyorlar cevap bile vermiyorum bu benim bedenim ve bebeğim sağlıklı gerisi boş 👐🤗
gokcekocyigit07 Ayseq insanların anlamasını beklerken kendimizi, bebeğimizi, aile hayatımızı yıpratmanın anlamı yok bence boş verin en güzeli 😊👍
[silindi] Kilolu şekilde hamile kaldığım için benimde o haftalarda karnım vardı banada aynı tepkiler verildi hatta yaz sıcağında 7-8 saatlik yolculuğun ardından ayaklarım ödemden şişti diye ödem için erken değil mi diye laf edildi şuan 18. Hafta göbeğim çıktı diye sevinemiyorum kiloluyum ondan böyle diyorum diğer hamilelerin büyümüyor bebekten değil kilo aldığımdan göbeğim çıkıyor psikolojisine girdim
Ayseq [silindi] bende 74 kiloyla hamile kaldm ve göbegim zaten vardı ama soyledigim halde alaycı bir sekilde dalga geciliyor bol giyip saklıyorum😢 beni en iyi sen anlarsın 💙
[silindi] Ayseq bende 76 kiloyla kaldım ve şuan 81 oldum bile işin kötüsü kiloda alıyorum yani bu haftaya kadar hiç kilo almayanlar var ama mide bulantım olmadı aksine yeme isteği gelmişti benim 😬 göbeğime laf edenler hem göbek hem bebek diyorum daha uzatıyolar ne tepki vereyim ne bekliyorlar ben anlamadım kıyafet konusun bende öyle yapıyorum hatta bir ara eşim niye sürekli aynı şeyi giyiyosun demişti eee göbeğimi saklıyoda ondan top gibi göbeği olanlara özeniyorum ne yalan söyliyim ama hayırlısı boşver bebişlerimiz iyi olsunda laf edip bu psikolojiye sokanlarda Allahından bulsun 🙄
Seross10 Ayseq bende 14 haftalığım ve ilk gebelik ama karnım yok. Ama herkesin vücudu farklı takma sen