momiesbabies Nursenaglbtn 19 a gidiyorum geçmiyor 😬😬😬 yürürken hoppp yığılasım var ama 4. aya kadar daha yoğun oluyor sanki 🙄 sonra geçti biraz
Sekerkupu Nursenaglbtn ilk 3 ay müthiş bir halsizlik yaşadık bulduğum yerde uyudum 😅 son 3 aydayim ve gene bir halsizlik var 😔
Hafizeplt Nursenaglbtn 16. Hafta gibi geçti enerjim baya yükselmişti depresif hallerin psikolojim de düzelmişti 😀
Eylul41 Nursenaglbtn ikinci hamilelegim çok halsiz iştahsız keyifsizim göğsümde daraliyor ilk hamilelginde hiç böyle değildim
demirmommm Nursenaglbtn Bende 18.haftama girdim hiç öyle bir enerji patlaması yaşamadım henüz.Hala halsizlik bulantı var. Bugün vitamine başlıycam etki eder mi bilmiyorum.
Nursenaglbtn demirmommm etki eden kişiler oldukça fazla bana doktorum vermedi kilo almiyim diye şimdiden 2 kilo almışım çünkü 🙄
Aylin2011 Nursenaglbtn üçüncü gebeliğim bu ikizler beni şimdiden yiyorlar😂 20 haftalık oldum hala halsizlik başdönmesi ve istifra çekiyorum evde iki çocuğum daha var ilgilenmem gereken Allah hepimize kolaylık versin