Kızlar şuan aktif olarak asgari ücrete çalışıyorum eylüle kadar 2 yıllık tazminat alma hakkım var Ekim sonu da rapor alma zamanım geliyor , iş yerim mobing yapıyor güvenliğim sivil kıyafet giydirmiyo izin alma hakkım zaten yok şimdi de yıllık iznimi kullandırmıyor rapor alacağım zaman alırsın 2 hafta erken çıkarsın diyolar psikolojik olarak çok yoruldum bi an önce çıkmak istiyorum ama iki üç maaş çocuğa bişeyler alırım diye sabretmeye çalışıyorum , iki buçuk ay daha sabredip rapor parasını mı alayım yoksa şimdi çıkıp tazminatı mı