BeyzaOzmn Çok kararsızım bayanlar lansinoh almak istiyorum kullanan var mı? Bi tarafımda avent al diyor ama çok şikayet var akıttığına dair almak için yanaşamıyorum. Siz hangi biberonu aldınız? ☺️
cahillesohbetikestim BeyzaOzmn henüz kullanmadım ama tommee tippee aldım ben çok araştırdım hiç şikayet görmedim 😊
suscarparimm BeyzaOzmn Evet kolik bir bebekti onu kullanmaya başladım mamasını değiştirdim ve mamayı günde 2 defa verdim sadece düzelmişti
mrs_elisah BeyzaOzmn kızım doğduğundan beri lansinoh kullanıyoruz hem emiyor hemde biberon alıyor ama meme reddi yaşamadık. 2.bebeğim içinde lansinoh almayı düşünüyorum. Çok memnunuz biz.
mrs_elisah BeyzaOzmn hayır pp 😇 şuan kızım 6 aylık ve biberonu hep kendi tutmak istiyor sürekli düşürüyor cam olsaydı muhtemelen kırılırdı
BBYaman BeyzaOzmn lansinoh aldım ve baska marka alanlar hep kolik sıkıntısı cekti ama ben hıc cekmedim ikinci cocugumada lansinoh alıcam asla sasmam
ysmn_kck17 BeyzaOzmn Kuzum ne alırsan al ama yeterki biberon deliklerinin tek damla olma özelliğine bak S al . Biz bilemedik benim kızım kaç kere tıkanma tehlikesi geçirdi . Sonra Avent aldım S tek damla onla rahat ettik . Tikanmiyor artık .
BeyzaOzmn candanx benimde gönlüm lansinohtan yana ilk başta yavaş akışlı olanı alıyoruz demi kaç cc olması gerekiyor
BBYaman BeyzaOzmn ilk cocugumda cam kullanmadım cunku ısınıyor ve buyudukce kendi tutmaya baslayınca cam olan cabuk ısınıyor o yuzden plastık tercih ettik tabi buyudukce buyuklerine gectik aımdı ikinciyede aynısını yapıcam