20.haftamda baktırdım. Yarım saat kadar sürmüştür. Özellikle kalbine bakarken çok zaman harcadı doktor. Temiz kan kirli kan akışını hepsini bana da gösterdi. Kalp odacıklarını böbreklerini ayak parmaklarını. Kafasına da bakarken baya detaylı baktı. Ama en çok kalbine detaylı bakmadsı hoşuma gitti. Ankarada yaptırmıştım. Ultrasonografi doktoru yazıyordu kapısında. Hastaneyi arayıp detaylı ultrason randevusu alacağım dedim o kadar.