Arkadaşlar 10. Haftamdayım , kan vermeye gidicem bugün , değerlerimde ne eksik varsa takviye alıcakmışım Ama bunu sağlık ocağında nasıl açıklayabilirim , böyle şeylerde bilgim hiç yok 🤦🏼♀️ Ne söylesem tam olarak beni anlarlar kelime olarak bana yazarsanız bende tam o şekilde söyliyeceğim, Uzak memleketteyim birde kendi aile hekimimde yok, çok saçma bişey söyledim farkındayım ama yardım lütfen 🙏🏼