Kızlar 32. Haftamda çalışamaz raporu aldım bebeğimin normal doğum tarihi 3 Eylül göründüğü için bana 3 eylüle kadar rapor yazmış doktor.Kafama takılan şu ben sezaryen olacağım bebeğimi erken alabilirler. Doğum sonrası iznim bebek doğduğunda mı başlayacak yoksa doktorun verdiği rapordaki tarihten sonra mı sözleşmeli memurum bu arada kamuda