1999luanne Kızlar bi haftadır erken saatte uyanıyorum uykum olmasına rağmen sıcaktan mı oluyor gebelikten mi anlamadım geri uyuyamıyorum böyle sırtım ağrıyor gibi de sanki uykuya hasret kaldım ya gebelik yaparmi 13+0dayim
Sureyyakaraca 1999luanne Bence sıcaktandır , gebelik bende aşırı uyku yapıyo. Kramp ve sancım varken uyku tutmuyo tabi 🤷♀️
Drf 1999luanne bende de uykusuzluk yaptı herkes sürekli uyursun artık diyor ama ben tersim galiba 7+2
Ayseq 1999luanne 13.haftadayım geceleri hiç uyuyamıyorum hamile kaldigimdan beri uyku falan yapmadı bende
Hafizeplt 1999luanne ilk 3 -4 ay ben heyecandan düşünmekten uyuyamıyodum ay benim göbeğimden bebek var ben nasıl yApcam ne yapcam falan alışamadım bi türlü sonra alıştım gün içinde gözüm kapanıyordu uyku hali başladı sonra🤭
Berfin3 1999luanne bende çok uykusuzluk yapmıştı ilk zamanlardan beri. Sıcaktan da olabilir belki ama benim ilk haftalarım kışa denk geldi yine de uyuyamazdım hiç