Kızlae günaydınn.Aranız da aşıyı olan kaçıncı hafta da olduğunı belirtenilir mi?Benim doktorum bana bu konu için hiç birşey demedi.İnternette birde 10 yıl içinde yapıldıysa yapılmaya gerek yok yazıyor.Ben suan 14.haftadayım.Hamıle kalmadan önce şunat ayında konserve elimi kestiği için yaptırmıstım.Yaptırmama gerek var mı acaba