Merhaba kızlar, 38+5 olduk 2 haftadır çatı muayenemde 1 cm açılma gördü doktorum. Herhangi bir sancım yok yalancı sancılar dışında. Meryem ana otunu şimdiden suya koysam oluyormu? Yani illa sancı mı gelmesi lazım onu yapmak için, bilenler yapanlar bilgi verebilir miiiii🥰