Evremanne Hanımlar çevremdeki herkes soğuk su içme, buzlu bişey içme , dondurma yeme deyip duruyor neden diyince de cevap vermiyorlar bilinen bir zararı mı var bebeğe tecrübesi olan söylesin lütfen. Boğazım hiç şişmez o açıdansa sıkıntı yok hiçbirşekilde hatta hastalanınca kış bile olsa dondurma yerim yani
Enesefe Evremanne ben o kişilere kulak asmiyirjm canım yiyorum içiyorum hatta canım isteyince buz yiyorum😀😀😉
Yogurtlupilav Evremanne allah allah neden öyle diyorlar acaba? Boğaz şişmesi fln yüzündendir herhalde, bu sıcakta ayranı da sıcak içecek değiliz yani :)
Evremanne ozlemkrts dikkat etmeye çalılıyorum ben de ama soğuk su içmeden de olmuyor ki zaten iki katı hararet yaşıyoruz
Evremanne Enesefe zaten bulantıdan su içemiyorum ılık suyu hiç içemem bari onu buzlu içeyim dimi ama 😄
mucizem61 canm bu sıcaklarda sogukla icecekle ayakta duruyoruz zaten hep diyorlar ama anca onlar hararetimizi bastırıyor bende içiyorum bisey olmaz allahın izniyle
EdaKnayenkartal Evremanne cevrendekıler çok biliyormuş nedense doktorlar hiç öyle birşey söylemıyor valla boşa okuyorlar demekkı 🤷🏼♀️🤷🏼♀️ Cnm takma kımseyı ya doktoruna güven