Kızlar bir tane düşüğüm olduğu için ozeldeki doktorum bana gebeliğimin başından beri ecoprin 150 mg yazdı bende 33 haftalık oldum hala kullanıyorum her ne kadar kontrollere gitsemde gittiğim hastanenin doğum fiyatları çok pahalı ve durumumuz o kadar müsait değil suanlik doktorum 35. Haftadan sonra hapı bırakıp iğneye geçeriz dedi ve burdan okuduklarıma göre kan sulandırıcı iğne kullananlar normal doğum yapamıyormus iğne konusunu devletteki doktoruma söylediğimde hiç oralı olmadı kan tahlillerimde bazı değerlerin yüksek hocam sanırım kan pıhtılaşmasına yakınlığım var dedim tahlillerime de bakmadı sadece o nedir ya 35 ye 36 da hapı birakirsin gerisine gerek yok dedi o kadar arada kaldım ki kara kara ne yapsam diye düşünüyorum aranızda son zamanlarda kan sulandırıcı kullanıp normal doğum yapan var mı acaba