3MelekAnnesi3 ElifB08 kötü rüya anlatılmaz derler canım ama keske gidip akan suya anlatıp okuyup üfleyip yatsaydın
ElifB08 3MelekAnnesi3 siz öyle deyince korktum sildim postu.. Eşimde gece yanıma gelip kötüyse anlatma boşver deyince iyice tedirgin oldum.. eskiden hep anlatırdım
3MelekAnnesi3 ElifB08 benim esimde kızar anlatma der 3 kez okur üfler sağ omzundan tükürür gibi diliyle tü tü tü der bende öyle yapıyorum artık Allahtan geliyor Allaha anlatmıs gibi der
ElifB08 3MelekAnnesi3 bende suya anlatayım dedim, sanırım burada yazanlardan da baya etkilendim forum okumama kararı aldım…