Hacersoy Kizlar gogus kafesim cok fena yaniyor nefesimi tikiyor acil ne iyi gelir bir gram uyuyamadim yardimci olur musunuz bilen varsa
Canantsy Hacersoy ben çok çektim mide yanmasından sonra doktor pulcet diye hap verdi çok şükür gecti . 3 şişe rennie içmiştim hiç fayda etmedi
melikeyakisiklii ben iki gebeliğimdede rennie kullandım canım kesin çözüm değil ama en azından baya rahatlatıyor uyuya biliyorsun bide bana salatalık, süt, yeşil elma iyi geliyor
Hacersoy melikeyakisiklii suan ilk boyle oldu ya sogukdan mi biraz baharatligi yedigimden mi anlayamadim sütü soguk mu ictin
melikeyakisiklii Hacersoy ne yersen ye olur normal soğuk içiyorum 34+5 im az o yanma yüzünden uyuyamadım salatalık yedim rahatladım
Hacersoy Canantsy mide yanmasi yine idare edilir ama gogus kafesi yanmasi nefesimi kesiyor dayanilmaz bi hal
Canantsy Hacersoy tamam mide yanmasindan kaynaklı gece nefes alamayıp uykudan uyandırır beni de doktoruna sorarsan o da aynı şeyi söyler