Doğum yapalı 1 ay oldu doğuma 2 gün kala vücüdüm da kaşıntılar başladı özellikle elimde ayağımda doktora gittim karaciğer enzimlerinde bişey çıkmadı krem verdi ancak geçmedi aksine kaşıntım arttı her yerim yara kanıyor benim gibi olup nasıl bi çözüm buldunuz lütfen yardımcı olun