Öncelikle merhaba. Postumu okuduğunuz için şimdiden teşekkür ederim. Ben Gürlife Hastanesinde doktor Ramazan Bayırlı’nın takipli hastasıyım. Kendisinden memnunum çok ilgili, bilgili bir doktor ancak kafama takılan şu ki; En son 32. haftada kontrole gittikten sonra beni 38 de kontrole çağırdı. 2 ay çok uzun bir süre geldi ama vardır bir bildiği dedim. 38.haftada yani dün kontrole gittim. Beni Nst’ye sokmadı, çatı muaynesı yapmıyorum çünkü öyle birşeye inanmıyorum doğum anında belli olucak birşeydır bu dedi. Son 2 haftam olmasına rağmen tekrar kontrole birdaha çağırmadı. Doğum zamanım olan 13 Ağustosa kadar eğer doğum gerçekleşmezse o gün gelirsin yatışını yaparız dedi. Bu son 2 haftamda suyum ve sancımın gelmesini bekliceğimizi söyledi. Şuanda her hafta gidiyor ve Nstye girmem, sıkı takıp edilmem gerektiğini düşünürken hiçbiri olmuyor. Sorduğumda çok şükürki sağlıklı olduğumuzu ve gerek görmediğini söylüyor. Ama normal prosedür bu değil diye düşünüyorum ve kafama çok takıp stres yapıyorum bunu. Hastanedeki diğer uzman doktor 35.haftadan sonra her hafta çağırıp Nstye sokuyor, takip ediyormuş. Ben hiç nstye girmeden doğuran ilk kişi olucam galiba. Bu son zaman takip edilmediğim için birsey olur korkusuda yaşıyorum tabiki. Etrafımdaki herkesde bu durumun çok garip olduğunu, ilk defa böyle birşey gördüklerini söylüyorlar. Sonuca gelirsek eğer merak ettiğim; bu doktorum her hastasına karşı mı böyle acaba? Takipli arkadaşlar cevap verirse sevinirim. Uzun olduğu için kusura bakmayin. Hepimize evladımızı sağlıkla kucağımıza almayı diliyorum 🦋