Herkese merhabalar ,
Ben 1 ay önce kürtajsız , ilaçsız , sancısız ve kanaması 4 gün süren düşük yaptım gebeliği ilk öğrendiğimde adetim daha geçmemişti ve beta 15ti gebeliği öğrendikten 1 hafta sonra da sol kasıkta şiddetli ağrı ve hafif kahverengi kanama ile acile gittim sadece beta baktılar 384.5ti o güne kadar beta gayet düzenli yükselmişti yapılacak birşey yok diyip beni eve gönderdiler ertesi günde şiddetli kanama ve bayılma gibi gelen bi hisle özel bir doktora gittim keseyi henüz görmemiştik ultrasonla muayene edildi kese görülmedi son adet tarihine göre 5+2 haftalıktı alttan da muayene edildi düşük yapıyorsun dedi doktorum ama daha küçük olduğu için ilaca falan gerek yok tekrar bi beta bakalım düşerse düşük yapıyorsun dedi beta bakıldı 176 çıktı, ilaçsız kürtajsız geçti yani düşük 1 hafta sonra tekrar bakıldığında 56ya düşmüştü ve 5 gün önce adet oldum , bebek istiyoruz .. Doktoruma sorduğumda 1 adetten sonra gebe kalabilirsin demişti başına böyle birşey gelen var mı önce bi test falan yaptırmam gerekiyor mu pıhtılaşma kaldı mı gibisinden ya da ne yapmam gerekiyor ? Yardımcı olabilir misiniz , Rabbım herkesin gönlüne göre versin inşallah 🥰