Melisababa61 çok geçmiş.olsun gözün aydın sağlıkla büyüt yavrunu. Bol su iç yürüyüş yap kabızlık sorunu yaşadım çok kötü şekilde katı fazla tüketme ekmek yeme yada az ye çünkü dogumdan sonra bağırsaklar tembellesiyo birde doktoruna danış korse kullanmanı tavsiye ederim . Çok yemek süt yapmaz midenin aldığından fazlasını kendini zorlama sebze meyve çorba tarzı beslen bana çok faydası oldu süt olsun diye ağzına tatlı helva tikanlara kulak asma moralin hep yüksek olsun bebeginle ilgilen bol bol ten teması kur