hilallcetinkya Kubrakosurgeliarslann ALLE clinic var orada EMRE ERDOĞDU diye bir doktor var isterseniz araştırın bende internetten gördüğüm kadarını yazıyorum baya iyi doktor bi bakın isterseniz ❤️🙏
Kubrakosurgeliarslann Gamzeok gibi oldu sanırım bizde çözemedik doktor da beklememiz gerektiğini söyledi zaten canım
Briahll Kubrakosurgeliarslann sanırım kimyasal gebelik geçirdiniz 😔 bende 3 hafta önce aynı şekilde oldu 3 gün kahverengi lekelenmem oldu test yaptım silik şekilde pozitif oldu 4. Gün kanamam başladı doktoruma gittim beta 27 çıktı 4 gün sonra beta 9 a düştü . 3 ay önce de boş gebelik yaşamıştım 😔 Şimdi pıhtılaşma testi yaptırıcam doktorumun tavsiyesi ile inşallah 3. Denememiz başarılı olur sizin de bizim de 🥰
Kubrakosurgeliarslann Briahll yüksek ihtimalli öyle biz de şu an beklemedeyiz inanıyorum ki bizlerde anne olacağız en azından hamile kalabiliyoruz İnan ki bu çok büyük bir şey tüm dualarımda sende olacaksın ❤️
Drf Kubrakosurgeliarslann ne demek canım rabbim gönlünüzdekini en güzeliyle hayırlı zamanda ve hayırlısıyla versin inşallah 🤲🤲🤲
Ikram42 Allah yardımcınız olsun benimde duamdasınız, inşallah tez zamanda zahmetsiizinden bir evlat ikram eder Mevlam