Minik_kalplim_
Brcdlk
Kızlar ben kullanıyorum her yüz bakımı yaptigimda avucumun içine parcaliyorum kil gibi zaten hemen ufalaniyor su tutmayan bir yapisi var 1 2 damla su damlatiyorum onu karıştırıyorum ardindan 1 2 damla daha su damlatiyorum çamur kivamina getirmeye çalışıyorum sonra onu maske yapar gibi sürüyorum ben 10 15 dk bekletiyorum açıkçası kimisi yüzünü suyla ıslatıp taşın parçalanmış halini peeling yapar gibi de sürüyorlar yüzüne ben öyle tercih etmiyorum. Şöyle söyleyeyim yüzünde maskenin değdiği yer ile değmediği yer arasında gözle çok net görünür renk tonlaması oluyor maskenin değdiği yer beyazliyor o yüzden akşam yapmanızı tavsiye ederim sabaha düzeliyor 😂 bir sürü pahalı markanın maskelerini hayatınızdan cikaricaksiniz resmen yüzünüze pudra sürmüş gibi bir yumuşaklık bir pürüzsüzlük bebek poposu gibi yumuşacık oluyor 🤭🥰 yüzüm de leke yok o yüzden lekeleri gecirir mi bilmiyorum doğum lekesi oldu hafifletti ama geçirmedi dogumdan sonra yok olur diyorlar o yüzden çok takmiyorum. Ama pahalı bişey değil alıp bir deneyin derim 3 tanesi 5tl 10tl gibi bir ücrete satılıyor memnun kalırsınız 💃🥳😇