YasinMerveYaln Safiyeee yok benim agrım olmadı 25 . Haftada 28 de ve 32 de kanamam oldu plesenta aşagıda olduğu içinmiş progestan kullanıyorum 25 den beri
znurstnKaraca Safiyeee toplanma benim bebiştede var doktor ben sormadan bundan sonra toplanır çok normal dedi
Dilek23 Safiyeee bende 34+5 deyim.Akşam olduğunda karnım taş gibi oluyor.Kasık ağrısı çok oluyor.Zar zor yürüyorum.Ama nst günleri karnım yumuşacık oluyor ve hiç sancı çıkmıyor 😂
Safiyeee Dilek23 ben bir kez nst ye girdim ondada bebis full hareketliydii bir kezde toplandii kii cihaz uyari verdi 😂 Yarin gitcem doktora bakalim 😊