Kızlar merhaba😌 hep doğurunca kesin hikyemi yazcam dedim ama bir türlü fırsat olmadı. Baya uzun yazcam benim gibi okumayı seven okusun sevmeyen bosverin okumasın önemli değil öpüyorum herkesi 😘😘😘
Ben zor bir hamilelik geçirdim doğum gününe kadar mide bulantılarm devam etti ama 2. Gebeliğim olduğu için doğurunca gecicek die kendimi motive ediyordum sürekli😍 neyse 39a girdik ben sabırsızlanıyorm doğurmak için kızım boynuna kordonuda dolamıs hiç asağı inmşyor acıklıkta yoktu doktor doğumu tetiklesin diye catı muayenesi yaptı pazartesi sancı gelmezse cuma günü suni sancıyla doğuma baslatalm dedi (40.hafta). Ben kendi sancımı istediğimi söyledim o yüzden bekleyelm dedim ama doktorum kabul etmedi suan suyu cok kirli bana kalsa cuma en geç alırım aslında ama madem istiyorsun pazartesiyi bekleyelim dedi ama daha beklemem riskli olur dedi. Neyse eşimle konustum eşimde kızdı bana sen doktoruna güvenmiyormusun ()2.doğumum) dedi. İçime bir sıkıntı oturdu ama napcami bilemedm akısına bıraktım. Tabi sürekli yürüyorum squat yapıyorum plates topunda zipliyorum burda arkadaslarn anlattığı hareketleri yapmaya calısıyorum anlıyacağınız bir yandanda hypnobrithing kitabını bitirmeye calısıyorum uygulayarak okumay cok gec kalmısım maalesef. Oradaki harektleride yapıyorum derkeeen 2 gün snra alsam bana karın ağrısı kasık ağrısı gibi bir kasılma girdi yemekte eşime dedim ki bu doğum belirtisi yok artık filan dedi valla dedim doğum bence neyse içer gittim bir heyecanla topta zıplıom squat yapıom yarım satte bir gelio düzenli hemen doktorumun ebeyi aradım dusa gir gecerse doğum sancısı değildir dedi girdim cıktım yarım saat bekledm olcak mı diye ama yok gecti kasılmam cok üzüldüm tabiki snra uyudum sabah uyandım eşimi yollamak için yine kasılmam oldu kahvaltımı yapıp tekrar uyudum dedimki ben bugün doğurcam bari uykusuz yorgun doğurmayayım dedim 😂 annemleri aradım öğledn snra gelin dedim sehir dısındalar. Sonra 10gübi uyandm vaktm kasılmam 20dk da bir 11:30 gibi dusa girdim belki gecer diye 15dk da bire düştü ama dayanılmıcak bişi değil hatta ksılmam oldukca mutluluktan havalara ucuyorum ama tam emin değil hala ebe bana 15dk uzun diyor cünkü 😄 temizlk için abla cağırmısıtım evi temizlesn doğuma hazırlık için ilk kızıma hamileliğimden beri gelir bana 5 yıldır nese geldi kapıyı actım 1 felandı saat i biraz kasılmam var doktora gitcem seni bekliyordum dedim suratıma baktı nere gidiosn sen farkındamısım doğum yapıyorsn suratından belli göbeğine baksana nerde birde araba kullancam diyorsn bu halde dedi salmadı beni eşimi aradım gel ben doğuruyormusum gercekten dedim 🤣 eşim 20dk da geldi normalde 40 dk sürüo iş yeri o gelene kadar benm kasılmalarım birden 4dk ya düştü cok hızlı oldu kasılma geldiğinde bir yere tutunma ihtyacı hissedip kitaptakiler hatırlayıp nefes egzersizi yapmaya calısıyordum neyse direkt muayeneye gectk doktorun hemen beni çatala aldı baktı 5-6cm olmus harika bravo basardın kendi sancımla doğurcam dedn geldi bebeğin dedi 3te hastaneye gectik 2 saate gelirim bende tahminş 7gibi doğar dedi ebeyi peşinden yollıcam dedi keske yanımda yolla deseymişim tek pişmanlığm o oldu. Hastaneye geldik kasılmam sık ama dayanıyorum cok güEl karsılıyorum onları beni zorla nts ye bağladılar yarım saat bir saat cekcez diyorlar ben 10dk dayanırım bn yürümek istyorm eğilip kalkmak istyorm yatakta sabcı cekmek zor diyorum anlamıyor hemsire. Kavga ettim birde orada neyse kararlı oldumj anladı ozman epidurali takalm dedi tamam dedim ama doz vermeyn ben hissetmek istiyorm dedm. Maalesef doz da verdiler okadar kzıdım ki cok güzel giden bir doğumum vardı bana göre cok mutluydum içine ettiler. Moralimi bozmak istemedm yarm saat bekle ayağa kalk dediler bu arada doktorm hastaneden baska ebe yönlendirdi bana ben onada sert davranıyorum filn baktm ebe beni sakinleştirmeye calısıyor yumusadm cok iyi bir eveydi allah razı olsun. Epiduralden snra ayağa kalkamadım maalesef ben sanki uyusmus gübiydi baklarımı hissediyorm ama bileğim sürekli burkuluyordu. Ayrıca sadece bir kasığım uyusmustu epidurali de yanlıs takmıslar söylüyorum kimse anlamıyor yeni gelen ebe epidurali düEltti ikinci dozu vurdurdu ama bir değişiklik olmadı hem kasılmayı hissediyorm cok siddetli hemde onu karsılayamıyorum ayağa kalkamdığım için en son doktorn ebesi geldi eşimle ikidi kollarıma girdiker cömel kalk yapıyordum yatak baslığına tutunup kio harket kasılmamı rahatlatıyordu ama kısıtlı hareket edebiliyordum epiduralden dolayı en son o kadar kızdım ki bı duruma hanım efendiliğimi bozma kararı aldım ve bağırmaya basladım düzeltin su epidurali yanlıs takıldı diyorum kimse beni anlamıyor mu die apar topar doğum haneye götürdüle anestezicüyi cağırdılar baktı benm iğne yerinden cıkmıs doğru sölüyormusum o sırada anestezi doktorunun teli caldı bana tam iğne yapıcak telefonla konusuyor birde ona azar kaydım ben burda sancı cekiyorum cabuk yap iğne mi diye sadec3dk snra pamuk sekerine dönüştüm bşr su içtim ben hazırım dedim doktoruma kasılma gelince ıkın dedi ıkındım ama aşağı doğru ıkınmayı hüç bırakmadan ikinci ücüncü ıkınmamı yaptım bu önemli arkadaslar aşağı doğru itmeyi nefes almak için bırakırsanz bebekte geri gelir. 3.ıkınmamda bası göründü kendin doğurmak ister misin dedi doktorum basıl yani dedim 😳 ellermi vajinaya görürdü ıkındıpın anda bebeğin cıkıcak sende onu kendin karsılayacaksın kayacak olursa merak etme ben burdayım dedi. Eşimde bas ucumda bana destek oluyor terddüt etmedm o anın heyecanıyla elimi götürdüm son kez ıkındım elime sıcacık geldiomzundan tuttum bebeğimi kendime doğru cektikce gelen o ılık rahatlamayı anlatamam bir taraftan eşimle ikimizde ağlıyoruz 🥲(19:16) bebişim hiç ağlamadı hemen göğsüme yatırdım 2dk kordon kanının gecmesini bekledik. Sonra eşim göbeğini kesti ve göbek adını koydu kordon bakımı yan tarfta yapıldı ağız içi temizlendi o sırada bnm de dikişlerm atılıyırdu snra kucağıma verdiler catalda emzirdim ilk ☺️ Odamıza gectk 2saat boyunca göğsümden ayırmadm sürekli emzirdim süt insin diye daha snra yatağına yatırdım ağzınada emziği verdim eve içer geldi aa hemen emzik mi verdin demeye kalmadan senin bebğin var mı dedim yok dedi sen doğurunca verme dedim kızcağız ağzını actına pişman oldu ama emziksizlik pişamanlıktır tecrübeli anneym bende 😄 eşimle sabaha kadar hastanenin kafe restoranından sipaiş verdk her seyi yedik sanırım o gün kızım ilk gün hem bnmle hemde eşimle uyudu suanda cok hzuurlu bir bebek 4aylık olduk bile zaman su gibi akıp geciyor. 1 Nisanda bize süpriz yapan sarı kuşum 😍
doğumu bekleyen herkese hayırlı doğumlar diliyorum kasılmalarınızı sevgiyle karsılayın anlattığım tüm olumsuzluklara rağmen bence cok güzel bir doğum oldu kasılmalar harka bir sey kütfen kontrolü benm gibi aon anda evelere vermeyin yeter onlardan sadece destek alın😍