İyi geceler herkese ☺️ Şimdi gece gece ne bu acele diyeceksiniz ama öyle aklıma geldi tecrübeli annelere sormak istedim;
21.haftamdayım. Yenidoğan bebek bezi için sleepy alıcam ama 1 numara paketinden kaç paket almalıyım? 1 paket yetiyor mu yoksa 2 paket mi almalıyım ya da daha fazla mı?