Sibel1990 Merhaba hanımlar 2 gün önce kan verdiğim de 460 lardaydı bugün verdiğim de 1060 daydı sizce iyi mi aslında ikiz bebek çok istiyorum ama sanırım zor 🙈 sizce değerim nasıl en son 11 Haziran adet gördüm