Aysenur___ Arkadaşlar bir sürü korse çeşidi var malum atlet gibi olanı ,sadece bel saranı ,alttan çıtçıtlı olani, bel oyuntusu olanı doğum sonrası için hangisi en idealidir deneyimliler yorum yapabilir miiiiiii🙏🙏🙏🙏🙏🙏
Bett_blog Aysenur___ sıfır deneyim🙈🐣 ilk gebelik🤷🏻♀️🙈 ama ben ovli doğum sonrası korsesi aldım ilk onu kullanacağım daha sonra yamuna balenli üç kademeli korse aldım onu kullanacağım sezaryenle doğucak kuzum haftaya salı bakalım doktorum ne zaman kullan dicek🥰🥰
Bittercikolata Aysenur___ bel saran en mantıklısı. 12 günlük anneyim ve sürekli hareket halindeyim. Bebegi emzirmek için zorluk cikarmayan, lavaboya gidince zorluk olmayacak tek korse tipi bana belden saran geldi.
Sulegorkemakyol Bett_blog eğer havalar biraz soğuk gibi olucaksa taty korse ama bu sıcaklarda olucaksa sadece bel ve kalçayı saran korselerden alman daha iyi olur birde sezeryan doğum olucaksa ilk 10 gün ıslak kalmaması gerekiyor sıkı birşeyler giymen yeterli 10 günden sonra korseye giyebilirsin
Bett_blog Sulegorkemakyol yok kuzum yok zaten bel koraesi kullanacağım daha sonra havalar biraz değişince termal tayt falanda alıcam