depsizoo Ben bu nişan şeysini çözemedim şimdi psrça parça geldiğinde nası anlıyonuz yani gelirse anlayım diye soruyorum geldi diye sevinmeyin 😂
Mom2525 depsizoo Bugün arkadaşımla konuştum ve nişanı hiç gelmemiş hatta suyu bile sızıntı gibi akintisiyla beraber geldiği için anlaşılmamış belki hiç gelmez ya da geldi sen kaçırdın 🥰
depsizoo Deniz59 gız sus daha 37+6 olduk 00da ne gelmeye niyeti yok siz brni 40-41. Haftada falan sanıyonuz galiba
depsizoo Mom2525 aman ne bilim bişi geliyoda iltihapmı sökülüyo nişanmı grliyo paröa parça heç anamadım 😂 cuma randevum var zaten pazarda gittim suyunda bişi yoktu