Dml1234 Daha 24 haftalık hamileyim rahim bogazı denilen cerviks uzunlugu kısaymış. Sancılar geçiyordum 3 güne kadar ama şuan yok çok şükür. Sadece sağ böbreğimde agrı var biraz. Progestanı fitil olarak kullanıyorum. Bu şekilde olup bebegini zamanında kucagına alabilen varmı ? Biraz morele ihtiyacım var 🙏
GecesMom 18den beri erken doğum riskim var iğne oldum her hafta ilaç kullandım yeri geldi hastanede yattım serum takviyesi aldım ama şükür 35+5 olduk 🙏🏻 Doktorun iyiyse gerçekten ona güven canım. Ben hep diyorum doktorum bu kadar iyi olmasaydı ben çoktan doğurmuştum diye
Liesheth Bence bir şekilde haftasına kadar uzatacaksın. Genelde öyle oluyor zaten doktorun da yardımıyla. Hiç stres yapma kendine, yormamaya çalış, bol bol uzan 🙏🏽