Yaprakdokumusever Annecik_ sizde baya beklemişsiniz sanki içim şişmiş gibi hissediyorum olsam da rahatlasam
Annecik_ Yaprakdokumusever rahatsızlık hissetmemiştim. Geç olmak da iyi yaaa regl dönemlerinde süt biraz azalıyor hem hem de ağrı bir yandan bebek bir yandan zor
Tugbamete Yaprakdokumusever ben 9 ay sonra oldum ne güzel günlerdi bebeğim ocakta doğdu ben ekimde regl oldum yazı kanamasız atlattığım için çok mutluydum inşallah bunda da öyle olurum nasipse şubatta doğcak yazı atlatayım yeter 😂😂